931 757 659 / 682 213 228 |
C/ Santa María 32, baixos 3ª - 08340 Vilassar de Mar |
| | |
| |
Metodologia
- Metodologia per cada línia de serveis pensada per donar continuïtat a l'aprenentatge.
- Metodologia pròpia.
- En constant adaptació I millora. Aprofitem els canvis externs (tecnològics i socials) i els interns (capacitats especials de cada membre de l'equip) per crear un procés de millora continua.
- Feedback constant dels nostres alumnes.
Valors:
- Sentim la felicitat d'ajudar els altres. En el nostre cas la felicitat que emana d'educar. Vocació d'educar que ha de provocar felicitat.
- Valorem la persona en la seva unicitat per potenciar les seves capacitats i que ho pugui retornar a la comunitat. Tant aplica pels alumnes com pel nostre equip.
- La Natura és un element motivador I d'equilibri personal. Aprofitem la seva força I lluitem per la seva conservació.
- Creiem que la Motivació és l'eina principal per assolir objectius.
- Fomentem l'esforç: no hi ha creixement sense una part d'esforç
- Tots hem de Gaudir del procés.
Equip:
- Integrem com a nostres els valors fundacionals
- Som professionals
- Treballem en equip des de la singularitat per generar sinergies
- Els nostres professos són natius i amb mentalitat jove
Objectius Educacionals
- Actitud positiva - Motivació
- Determinació a l'assoliment dels objectius fixats
- Resiliència enfront de les dificultats. Acceptació de l'error com a part del procés d'aprenentatge.
- Paciència: necessària per a l'aprenentatge I necessita ser entrenada.
- Planificació: definició d'objectius, pla d'acció, eines d'avaluació i redefinició.
- Confiança: adquirida sortint de la zona de confort
- L'aprenentatge és global I continu, forma part de la persona, NO es limita al temps i l'espai de l'aula.
- Equilibri: evitar l'excés de treball
- Hàbits de creixement
- Sociabilitat: fer que el procés sigui sociable, fer-ho grupal
- Exploració: inquietud en el descobriment, actitud proactiva I no passiva
- Felicitat: tots els processos poden ser gaudidors encara que hi hagin circumstàncies d'esforç o dificultat
Procés bidireccional
- Guiem un procés que és bidireccional, posem els mitjans perquè l'estudiant millori i alhora les seves aportacions ens serveixen per seguir el procés de millora del nostre projecte.
Espai
- L'espai ha de ser harmònic amb la sensació de gaudiment que busquem. Ha d'ajudar a predisposar a la motivació que necessitem per fer que un procés d'esforç/millora es converteixi en quelcom que gaudim.
- Espais oberts l'exterior, amb llum natural, natura, ordre, tranquil·litat...
Confiança
- El procés d'aprenentatge I els seus resultats van molt més enllà del que pugui ser avaluable. Amb les eines, valors I l'equip hem de poder transmetre la confiança que ha de sentir l'estudiant en nosaltres.
- Aquesta confiança l'estudiant l'ha de sentir en escollir-nos, durant el procés i al final del procés. És el que ens permet treballar més enllà
- Ha de ser la nostra carta de presentació I el premi final a la feina ben feta.
|
| | | |
|
|